למה מנהלות בכירות מרוויחות פחות

סגנון הניהול הנשי מתאים יותר ליעדים של עולם העבודה החדש. אם כך – מדוע מנהלות בכירות מרוויחות פחות מעמיתיהן הגברים, ואיך אפשר לתקן את זה?